Despre noi
Din punct de vedere psihologic, s-a demonstrat faptul ca majoritatea deciziilor luate sunt rezultate ale unor stereotipuri create. Nu avem capacitatea de a ne gandi la absolut orice aspect pentru a lua o decizie, iar in 95% din cazuri suntem imitatori ai societatii.
V-ati gandit vreodata de ce inca, dupa foarte multi ani de publicitate, mai functioneaza asupra noastra cuvinte de genul “oferta speciala”, “in limita stocului disponibil”, “zero comisioane”, “totul inclus”, “perioada de gratie”, “cel mai mic pret”, etc.?
V-ati gandit vreodata de ce intr-un colectiv, daca un membru afirma ca la X comerciant sau Y banca totul este in regula, intotdeuana vor fi membri ai colectivului care se vor indrepta catre comerciantul X sau banca Y, chiar daca nevoile acestora difera?
Intotdeuna ne dorim sa fim informati corect, dar pentru a ne informa corect avem nevoie de timp, timp pe care trebuie sa-l obtinem din activitatile profesionale zilnice sau din activitatile personale.
MISIUNEA NOASTRA
Noi, oamenii DIREKTOR ne dorim ca in fiecare zi sa va oferim TIMP prin oferirea informatiilor corecte.